2017. március 26., vasárnap

Egy kis malőr

Sziasztok!

Történt, hogy tegnap vettem észre, hogy amit eddig lejavítottam részeket a héten és a múlt héten, azt rossz verzióban végeztem el. Képzelhetitek, mennyire nem örültem ennek. És mégis hogy fordulhatott ez elő? Úgy, hogy a Ricsi és köztem való oda-vissza küldözgetés során rengeteg különböző változat keletkezik. Ez önmagában még nem lenne probléma, csakhogy nemrég átálltunk arra, hogy Dropbox-ban menedzseljük a kéziratot. De egyszer, mikor nemrég vonattal utaztam, leszedtem pendrive-ra, ami után elmulasztottam feltölteni. Na legalább észrevettem a tévedést.

Posztomat azzal zárnám, hogy ha minden jól megy, egy-két héten belül kiderül, tudunk-e (és ha igen, mikor) Ricsivel író hétvégét tartani áprilisban. Drukkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése